#1 2007-08-16 19:16:49

Odys

Administrator

Zarejestrowany: 2007-08-14
Posty: 22
Punktów :   

Buildy dla szamka v1.1

Od niespełna miesiąca gram szamanem. Od niespełna pół roku bywam w grupie z szamanami. Od niespełna dwóch lat walcze przeciwko nim

Przedstawię poniżej kilka gotowych buildów na lvl 70 oraz build przeznaczony na leveling (z podpisami co i na którym lvl brać ;P)

Zacznę od tego o czym wiem najwięcej, mianowicie enhancement. Sam takiego szama tworzę, więc wkleje po prostu build jaki planuje mieć na lvl 70
http://www.wowhead.com/?talent=GZxVcdV0sAuqoe0ez  (ewentualnie zamiast improved lighting shield można dać 3 punkty w anticipation) Jest to build przeznaczony głównie do pve. Dzięki shamanistic rage możemy maksymalnie dpsować praktycznie bez przerwy nie obawiając się o mane. Dual wield specialization + Nature's Guidance dają w sumie +9% na hit, co dla dual wield szamana jest bardzo ważne ze względu na standardowe 24% na miss. Dodatkowo zwiększona moc (Enhancing totems), zasięg (Totemic mastery) oraz zmniejszony koszt (Totemic Focus) robią z nas totemową maszynkę.

Kolej teraz na elemental, czyli wannabe mage
Tutaj proponuję build w rodzaju tego - http://www.wowhead.com/?talent=uE0zE0MqAotLZV0e lub http://www.wowhead.com/?talent=GE0zy0MsAotZVoez0x
Gra takim szamkiem opiera się w sumie na używaniu 3 dmg spelli, Spam lighting bolta, shocki kiedy tylko można oraz chain lighting gdy walczymy z większą ilością mobów. Elemental jest idealnym wsparciem dla innych casterów ze swojej grupy głownie dzięki trzem totemom, Mana Spring (18 many co 2 sekundy to niewiele jednak przy dłuższych walkach potrafi zdziałać cuda), Wrath of Air (niesamowite 101 spell dmg dla całej grupy, to robi ogromną różnicę) oraz Totem of Wrath (dodatkowe 3% na hit i kryt dla całej grupy - cudo )

Ostatni z lvl 70 buildów to restoration shaman, czyli zwyczajnie healer.
Myślę, że tu najodpowiedniejsze będzie takie rozdanie punktów http://www.wowhead.com/?talent=GZxZEfotAeoted
Właściwie nie ma tu czego opisywać, Earth shield rzucamy na tanka kiedy tylko mu zejdzie, do leczenia większej ilości osób mamy wzmocniony Chain heal. Skrócony cooldown selfreza uchroni naszą drużynę przed niepotrzebnym bieganiem po wipach.

Pora przejść do buildu dla levelujących. Zdecydowanie najlepszym specem do levelingu będzie enhancement (znam paru ludzi twierdzących, że elemental lepiej się sprawdza, ale szczerze mówiąc to bujda ) i właśnie w to drzewko będziemy wydawać punkty aż do 50 lvl.
Wszystko zaczyna się w chwili gdy zdobywamy 10 lvl i nagle dostajemy pierwszy talent point. Oba początkowe talenty enhancement jakie mamy do wyboru nie są najlepsze wybieramy jednak Ancestral Knowledge, 5% many przyda się i zacznie robić odrobinę większą różnicę na wyzszym poziomie. Następnie, od 15 lvl punkty przeznaczamy na Thundering Strikes, 5% na tak niezbędne w późniejszej grze krytyczne ataki.  Na 20 lvl wybierami Two handed Axes and Maces, dzięki czemu możemy używać dwuręcznych młotów i toporów. Następnie 2 pkt w enhancing totems oraz 2 pkt w Improved Lighting Shield lub Anticipation, zależnie co kto woli. Od 25 lvl zaczynamy wydawać punkty na pierwszy prawdziwy kamień milowy - Flurry. 30lvl to spirit weapons, czyli duże zmniejszenie otrzymywanego dmg, dzięki szansy na sparowanie ataku przeciwnika. Na poziomie 31lvl pora na Elemental Weapons, nie ma to jak ulepszony Windfury weapon - zobaczyć jak mob pada po 2 ciosach - bezcenne 34 lvl to trzeci punkt w Anticipation, bądź Imp Lighting Shield zależnie w co daliśmy wcześniej. Od 35, 5 kolejnych punktów wsadzamy w weapon mastery, 10% dmg piechotą nie chodzi. Poziom 40 i kolejny kamień milowy, jeśli udało Ci się zdobyć do tego poziomu porządne bronie jednoręczne to punkt wydać można na Dual wield, ja jednak skłaniam się bardziej do Stormstrike. Na dual wield czas przyjdzie na kolejnym, 41 lvlu, jeśli jednak dalej nie masz żadnych znośnych toporków lub młotków to nie ma pośpiechu, właściwie do 44 lvl (kiedy to będziemy mieli 3/3 w Dual Wield specialization) można biegać z bronią dwuręczną. Przedostatnim już talentem enhancement zanim przejdziemy do innego drzewka będzie Unleashed Rage a na końcu wspaniały Shamanistic Rage.
Nadszedł czas na drzewko Restoration i 5 pkt w  Improved Healing Wave, a potem Totemic focus. Powinniśmy mieć juz lvl 60, więc powoli zbliżamy się do końcowych punktów i talentów jakie mamy. Pora teraz na 3 pkt w Nature's guidance oraz 1 w Totemic mastery. Następnie na lvl 65 wracamy na chwilkę do drzewka enhancement i 3 kolejne pkt rozdajemy w Mental Quickness. W ten oto sposób enhancement zostaje skończone, a ostatnie 3 pkt jakie nam zostały poświęcamy na Healing Focus z drzewka Restoration. Gratuluję 70-tki oraz dobrnięcia aż dotąd

Odys

Offline

 

#2 2007-08-27 08:22:18

Mooshie

Zwykła dewota

Zarejestrowany: 2007-08-22
Posty: 3
Punktów :   

Re: Buildy dla szamka v1.1

Świetny "Artykuł" bardzo pomógł mi w zbudowaniu drzewka talentów mojej postaci Dzieks Odys

Offline

 

#3 2007-08-31 14:41:54

Bellie13

Zwykła dewota

Zarejestrowany: 2007-08-31
Posty: 2
Punktów :   

Re: Buildy dla szamka v1.1

Thx za buildy do mojego przyszłego shammyeg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.perfect-world.pun.pl www.dziennikarze.pun.pl www.zipp.pun.pl www.thesixpounder.pun.pl www.usa.pun.pl